Martin Svensson - Yeah Yeah Wow Wow

Datum: 2009-09-06 | Tid: 17:56:28

Hoho, titta vilka gamla dängor jag har hittat!
Denna låt var min favorit när jag var sisådär 6 år gammal, och jag minns att pappa brände en skiva till mig som han döpte till Josefines Diskodunk med alla mina favoritlåtar på. Haha, vilken musiksmak jag hade på den tiden..
Det var Effiel 65 och Martin Svensson som gällde på den tiden, lite charmigt tycker jag!
Minns ni låtarna? Här får ni en påminnelse:
Haha, vad tycker ni? Förskräckligt eller häftigt?
Jag och mina vänner har förövrigt rockat loss till dessa två låtar på måååånga fester!

Glöm inte att ställa frågor i min frågestund!

Kommentarer
Postat av: malin :)

jag tycker att de här låtarna är väldigt bra! ;)



vi diggade dom på festen hos a-s :)

2009-09-06 | 20:36:47
URL: http://maaaliiinnn.blogg.se/
Postat av: EmmelieVanhatalo

haha,jaa,dom dansade vi ju förfullt hos a-s ;D

2009-09-08 | 19:59:46
URL: http://emmelievanhatalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0