Hund och katt

Datum: 2009-09-16 | Tid: 16:02:33

Vart kommer egentligen myten att hundar och katter är värsta ovänner ifrån? Visst, det är inte alltid att det fungerar så bra mellan dessa två djur eftersom dom har totalt olika kroppsspråk! (Katterna brukar även vara lite reserverade av sig)
Mellan min katt Iris och min hund Texas fungerar det iallafall oftast bra, och det är lite kul att se hur dom båda reagerar när dom väl träffas...
Texas är galet nyfiken och Iris obekväm, men förutom det brukar det gå bra. :)

Kommentarer
Postat av: :D

hihi, vilket sötbild! kommentera min blogg?

2009-09-16 | 16:45:40
URL: http://sweeetipaaaj.blogg.se/
Postat av: Emma

Hehe, mina katter och hundar funkar oxks¨jätte bra ihop! Ibland ligger en av mina katter och gosar med an av hundarna i hundkorgen och dom verkar vara jättebra vänner. Söt hund du har!

2009-09-17 | 18:20:52
URL: http://emmasweet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0