Godnatt

Datum: 2009-09-13 | Tid: 16:00:34

Zzz...Zzz...  Jag är helt utmattad!
Måste lägga mig och vila någon timme innan det är dags för basketträning! Usch, jag var inte alls sugen på att träna idag, speciellt inte eftersom min förkylning fortfarande inte har gett med sig ordentligt.
Förra träningen fick jag bara vara med på några övningar eftersom min tränare envisas med att jag inte borde spela om jag fortfarande känner av halsen när jag anstränger mig.
(Det är ju iofs bra att jag inte överanstränger mig, jag tillfrisknar ju snabbare då, men det är ju så tråkigt att bara stå och skjuta skott på sidan om)

Jaja, nu ska jag sluta om jag ska hinna sova någonting, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Josefine♥

Tack för din röst Josefine :)

2009-09-13 | 16:50:43
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Malinhe - fotobloggen.

SV: tacK! =)

jag har gjort den i picasa3, paint och ps2 :)

2009-09-13 | 17:08:27
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0