Fem saker...

Datum: 2009-09-19 | Tid: 13:00:31

1: Jag avskyr kjolar och klänningar! Jag känner mig jättenaken när jag har på mig kjol eller klänning, oavsett hur lång den är och ifall jag har leggings under. Shorts på sommaren och jeans på vintern - det är min melodi.
´
2: Jag åker snowboard! Dock är jag totalt värdelös, åker i dom små backarna och sicksackar mig ner i söligaste fart. Men jag åker!
´
3: Jag har haft en brevvän från New Zealand i över ett år, men nu har vi tappat kontakten.
´
4: Jag kan inte leva utan musik. Det GÅR bara inte. Varje dag lyssnar jag på musik, jag känner mig så himla levande på. Tankarna flyter iväg, man känner rytmen, mmmh. Underbart.
´
5: Jag har stooooora framtidsdrömmar! Jag vill bli journalist och professionell fotograf, flytta till USA och jobba på en stor tidning. I varje fall flytta till USA. Jag sparar ju redan pengar vetni.
Och om jag inte kommer mig iväg till USA ska jag flytta till Göteborg eller Malmö! Bort från min lilla, tråkiga stad och ut!

Kommentarer
Postat av: Adina

Lilla tråkiga luleå är inte så farligt som alla säger, lilla tråkiga luleå är underbart! Göteborg är fint men en semesterort, och malmö har man ingen vinter, dvs it sucks!

Dessutom ville jag bara säga att jag fortsätter att älska ditt hår!! <3

2009-09-19 | 21:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0