Bilder från gårdagens mångkamp

Datum: 2009-09-20 | Tid: 09:23:51

Här har ni lite bilder från gårdagen. Jag har inte redigerat alla, eller satt ihop dom i photoshop, utan ni får se dom rakt av, en efter en helt enkelt. Tråkigt kanske, men jag har tyvärr inte orken idag.
Vi började smått med lite minigolf...

Självklart ägde jag ut alla ;)

Avundsjuka blickar...?

Aww, så sött!

Sedan körde vi ''mini-curling'' ...

...och laserpistolskott!

och skott med gevär

Pilkastning...

... och basket

Sist men inte minst, frisbee!

Det där var väl ganska kortfattat vad vi sysslade med igår, jag har lite mer roligare bilder på laget också - det får ni se senare idag. Nu ska jag äta frukost!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, ganska roligt ändå! :)

2009-09-20 | 10:23:40
URL: http://johannaae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0