Bilder från dagen

Datum: 2009-09-26 | Tid: 16:32:42

Bilder: Jag/Mamma (Canon EOS 1000D 18-55mm)

Nu är jag äntligen hemma efter en lång dag i baskethallen. Första matchen var redan klockan nio på morgonen och sedan har jag varit där ända tills klockan tre!
Sedan jag kommit hem har jag hunnit duscha, röja upp lite på rummet och laddat upp en massa bilder på datorn från dagens basketcup!
Baketspelandet i sig gick hyfsat bra, men tyvärr förlorade vi båda matcherna vi spelade!
Vi var så nära, det handlade om ca fem poäng i båda matcherna, och trots att vi kämpade på så inåt h*vete så gick det inte hela vägen. Tyvärr. Men imorgon vinner vi!

Kommentarer
Postat av: L:et

Ska du på discot ikväll på UH? :D

2009-09-26 | 17:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0