090907

Datum: 2009-09-07 | Tid: 13:05:04

Goddagens sötnosar. Ledsen att jag inte bloggat tidigare idag men jag har jobbat lite på några olika designer, mest för skojs skull. Testade att lägga in denna på bloggen och bestämde mig för att behålla den, den var som lite höstig och sådär. Den förra, blåa designen kanske var lite fräshare, men på något sätt kändes den inte riktigt som jag. Den var kylig på något sätt.
Jaja, jag ska pröva ha den här ett tag nu iallafall, mest för att den var lite annorlunda!
Vad tycker ni? :)

Kommentarer
Postat av: :)

Din nya design är råsnygg, varm och trevlig på något sätt!

Mina frågor till din frågestund är:

1. Hur ofta duschar du?

2. Vilka skor är dina favoriter?

3. Favoritparfym?

Hoppas du svarar, kram och fortsätt skriva på en superbra blogg!

2009-09-07 | 13:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0