Varm choklad

Datum: 2009-10-15 | Tid: 15:50:54

Hej allihopa, nu är jag tillbaka igen :)
Sitter för tillfället och kollar på Tyra Show, mycket bra program!
Dricker varm choklad och myser på. En lärare var sjuk sista lektionen för dagen så vi fick sluta en timme tidigare vilket var skönt. Jag for direkt till en Second-handbutik för att fynda lite grann, och det gjorde jag också!
Fina saker för superpris, visar upp inköpen senare.
Nu måste jag käka middag, har träning klockan fem!
Gllöm nu för tusan inte att anmäla er till fototävlingen!
Sista anmälningsdagen är imorgon och då presenterar jag även vinnaren som kommer synas i menyn i en hel månad på min blogg!
Klicka här för att delta.

Kommentarer
Postat av: moath

mysigt med varmchoklad! :)

vilken secondhand butik bor du nära? :)

2009-10-16 | 08:42:30
URL: http://jagharenrosacykel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0