Ta upp saker

Datum: 2009-10-02 | Tid: 21:51:57

Usch, jag sitter här och funderar på vad jag borde ta upp i bloggen. Jag har så mycket saker inom mig som måste ut ut ut, men jag vet inte om det är rätt att publicera mina känslor och åsikter inför hela världen.
Visst, nog är det skönt att veta att någon för en gångs skull lyssnar på vad jag har att säga, men jag vet själv att jag måste begränsa mina skriverier.

Men finns trots det så många ord, så mycket irritation, glädje, hopp och fördomar som jag skulle vilja berätta om och ändra på. Jag vill att folk ska få en inblick i ett liv som dom kanske vanligtvis inte ägnar en tanke.
Jag vill bevisa att dagens ungdomar inte är på ett visst sätt och att man inte ska dra alla över en kam.
Jag vill visa att jag är annorlunda.
Men vi får ta det en annan dag.
Efter att ha suttit här i flera timmar och filat på flera olika inlägg utan att komma någon vart, utan istället bara blivit irriterad känns det inte som rätt tidpunkt att publicera något.
Jag måste ta det här när jag är lugn och slipper skapa bråk och missförstånd - inte nu när jag är känslosam och upprörd.
Men tro mig, jag har många saker jag vill prata ut om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0