Pust och stön

Datum: 2009-10-03 | Tid: 16:47:24

Ja, herregud vad jag och morsan jobbar häcken av oss här hemma.
Men vi gör ett great jobb, vi har tömt hela mitt rum på en och en halv timme.
Det enda jag kan säga är att shit vad mycket skräp jag har samlat på mig! Det är galet vad mycket skit jag har hittat, som väcker minnena till liv.
Som till exempel ett gigantiskt födelsedagskort som jag fick för ett par år sedan av mina söta vänner, eller alla klister och bokmärken som jag samlade på när jag var liten.
Jag kan även passa på att berätta att jag är rik vid det här laget för jag har sammanlagt hittat tjugotre kronor och femtio öre medan jag rensade ur mitt rum!
Inte illa det inte ;)
Nu har vi tagit en snabb paus för att pusta ut, och sedan ska vi börja ställa in alla grejer i mitt nya rum. Det ska bli spännande att se resultatet och eftersom jag är så himla mån om mina läsare så ska jag självklart visa upp mitt nya rum när det är färdigt!
Eller ja, så fort jag hittar kameran och kablarna i röran som är i huset för tillfället...
(Ledsen över bildlöst inlägg, men jag vet som sagt inte vart kameran är för tillfället)

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack tack :) Okej ; D De blir trevligt :D

2009-10-03 | 17:45:36
URL: http://malinholmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0