Mysig söndagskväll!

Datum: 2009-10-04 | Tid: 20:34:39

Nu sitter jag här i mitt nya fina rum och kikar på min egna fina tv, (den fick jag när jag flyttade in på rummet, som jag har längtat!) samtidigt som jag myser med kissemissen och smaskar i mig lite godis.
Med andra ord gör jag alla saker man borde för att ha en riktigt lyckad söndagskväll!

Imorgon har jag en mycket kort dag, börjar inte förrän tjugo över tio och slutar redan tjugo i ett, så jag hinner med största sannorlikhet uppdatera massor, bra va? ♥
Men nu ska jag kika vidare på tvn, ha en jättefin kväll allihopa så hörs vi imorgon!
Spana förresten in min urläckra tröja som jag inhandlade på vandrarhemmet Långholmen
(stockholm) förra sommaren. Väldigt snygg och charmig enligt mig!

Kommentarer
Postat av: moath

söt tröja du har och jag blir verkligen sugen på godis nu :( <3

sv: verkligen härligt! Också har vi ju långt sovmorgon också :)

2009-10-04 | 20:50:22
URL: http://jagharenrosacykel.blogg.se/
Postat av: Nan

Japp om du vill vara med sen så kan jag ge dej min meiladress så kan du maila över den sedan :)

Hmm.. Jag vet inte riktigt! Jag ska nog skriva in det i inlägget ^^ men vi kan säga att om 2 veckor så startar jag tävlingen så innan dess :)

2009-10-04 | 21:53:52
URL: http://naaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0