Mr Big - Wild world

Datum: 2009-10-02 | Tid: 21:32:26

Hur ska jag kunna beskriva den här låten... Det är nästintill omöjligt!
Jag är fullkomligt galen i denna låt, i denna musikstil, hela alltihopet.
Det är så galet bra helt enkelt, har ni aldrig upplevt denna obeskrivliga känsla när ni lyssnat på musik tycker jag riktigt synd om er - för då har ni aldrig lyssnat på musik.
Visst, ni kanske har lyssnat, men har ni fattat? Har ni fattat texten, känslan, musiken och allt därtill?
Det är svårt att få till en riktig rysarlåt men denna är riktigt nära.
Hoho, jag skänker den mycket beröm nu märker jag!

Kommentarer
Postat av: malin :)

otroligt bra låt! :D<3

2009-10-02 | 21:47:28
URL: http://maaaliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0