Josefine är lycklig!

Datum: 2009-10-01 | Tid: 18:22:56

Alltså, ni fattar inte hur otroligt mycket jag har saknat att blogga! Minsta lilla grej som har hänt har jag tänkt - Åh, det där kan jag skriva om i bloggen, för att sedan slås ner av tanken att just det, det är ju bloggpaus fram till månadsskiftet.
Men denna bloggpaus har dock inte bara varit negativ, jag har haft tid att koncentrera mig på läxor, göra en ny bloggdesign samt fotograferat och samlat en massa inspiration till nystarten av jwestmans.
Förbered er på en massa inlägg från och med nu, innehållsrika inlägg med bra handlingar! Mycket bilder, musik, collages, kläder och åsikter. Det är det jwestmans är uppbyggd på från och med nu. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0