Helgen i bilder

Datum: 2009-10-10 | Tid: 16:34:17

Ledsen för att det inte blev så mycket blogga igår, men jag hade som sagt inte riktigt fattat vilken tid vi skulle åka, och hann därför inte skriva. (Jag hade trots det besöksrekord, 200 läsare, grymt roligt!)
Vi hade det iallafall jättetrevligt, min morbror och moster har värsta lyxen, dom har både pool och en sporthall i källaren av hyreshuset, så vi tillbringade en stor del av kvällen där nere. Spelade basket, badade, bastade, mmh.
Sedan åt vi jättegod middag och efterrätt, öppnade presenter och pladdrade på!
Imorse vaknade vi kring nio-tio tiden, packade ihop våra saker och innan vi började fara hemåt så gick vi en sväng på stan. Jag köpte ett jättegott glass-wienerbröd, hihi! (sista bilden)

Kommentarer
Postat av: Alicia

SV: Jag gör ingenting faktiskt ;) Själv?

2009-10-10 | 16:36:55
URL: http://speeechless.blogg.se/
Postat av: moath

gud så mysigt! :)

2009-10-10 | 17:56:44
URL: http://jagharenrosacykel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0