Grattis till vinnaren!

Datum: 2009-10-16 | Tid: 19:30:03

Här och nu presenterar jag vinnaren av min första riktiga fototävling där temat var betydelse.

Tjejen (alla tävlande var tjejer) som vunnit denna tävling kan skratta sig lycklig åt en plats högst upp i min meny där hon kommer ligga med sin vinnarbild i en hel månad.
Beslutet var inte lätt, jag var tvungen att låta bild och beskrivning till motivet väga upp varandra - vissa hade jättefina bilder men slarvigt skrivna beskrivningar, och vissa tvärt om.
En tjej som jag dock tyckte lyckats med båda är vinnaren av tävlingen, och denna tjej är ingen mindre än...
FRIDA MARKLIND! (klicka på bilden för att komma till bloggen)
Stort grattis till dig Frida, hoppas du uppskattar vinsten!
Och tack alla deltaganden, jag måste medge att alla inskickade bilder var otroligt fina!
På delat andraplats och mina alternativa vinnare var Moa och Flickan i den svarta hatten
Hoppas att ni vill delta i framtida tävlingar också!

Kommentarer
Postat av: moath

Skulle inte du kunna vida motiveringen till hennes bild? :) verkligen söt bild! :D

åh, vad kul att jag kom tvåa, ni blir jag verkligen glad :)

2009-10-16 | 19:33:13
URL: http://jagharenrosacykel.blogg.se/
Postat av: F R I D A-mitt liv bakom pappas systemkamera

JAAAAAAAAAAAA :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Taaaack!

2009-10-16 | 21:57:35
URL: http://fridamarklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0