Före - Efter

Datum: 2009-10-03 | Tid: 19:56:32

Tjoho, nu är jag äntligen färdig efter många timmars bärande och slitande, precis i tid till middag och säsongsstarten av körslaget.
Nu ska jag pusta ut på soffan och ha en riktig myskväll med mamma och syster, så vi får se om det blir något mer inlägg idag.
Men innan jag går ska jag visa före-efterbilder på rummet eftersom jag lovade er sötnosar det!
Hmm, ur den här vinkeln så syns inte bokhyllan jag ställt in eller alla grejer jag har satt upp på väggarna, men jag får visa det senare!
Det är nämligen käk nu så jag måste avrunda detta inlägg, och det gör jag med att hälsa er allihopa en underbar lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: moath

blev ju jättefint, ser helt mysigt ut :*

2009-10-04 | 13:51:39
URL: http://jagharenrosacykel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0