Återkommer vid årsskiftet

Datum: 2009-10-26 | Tid: 09:37:25

Jag kan inte medge att bara för att jag slutat skriva inlägg så slutar jag automatiskt logga in på blogg.se
Neppidinepp.
Jag hatar det här med blogguppehåll men det är ytterst nödvändigt nu.
Varför skriver jag då?
Jo, jag vill egentligen göra en fortsättning på mitt förra inlägg för jag har fått många förfrågninga om just varför jag så plötsligt ska sluta. Men innan jag börjar förklara det måste jag tacka för alla förstående kommentarer, det känns jättebra att ni stöttar.
All kärlek till er.
Jag måste göra det här. Det är ju inte direkt så att jag ger upp mitt liv eller så.
Jag har bara bestämt mig för att pausa bloggandet ett tag. Punkt slut.
Och anledningen - jag hade passerat gränsen.
Jag hade behovet av att uppdatera fyra gånger om dagen, annars skulle allt gå åt h*vete.
Minsta grej jag gjorde och på en gång, automatiskt, tänkte jag att Åh, det där kan jag skriva om på bloggen.
Så där känner jag fortfarande. Men jag har bestämt mig att jag inte ska blogga fram tills dess att dom där infallen slutar komma.
Först då, när jag börjat tänka att det inte är så jävla viktigt att meddela världen vad jag sysslar med, då kan jag börja igen. I mycket liten skala.
Men räkna med att det kommer ta tid. Jag vill ha tid på mig. Jag ger mig själv den tiden.
Kanske i årsskiftet - när tvåtusennio blir till tvåtusentio - ja, då kanske jag är tillbaka.
Men vi får se.  Mina regler och mina villkor, remember?
Tills vidare får ni ha en underbar höst så hörs vi när vi hörs.

Kommentarer
Postat av: moath

Tråkigt, men om det känns bra, så :)

2009-10-26 | 13:32:14
URL: http://jagharenrosacykel.blogg.se/
Postat av: olivia

fin blogg!

ska vi lägga till varandra på bloglovin så vi inte tappar bort varndra? (:

2009-10-26 | 18:36:55
URL: http://liittlemisssunshinee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Suck.....

2009-10-27 | 07:06:04
Postat av: Julia

Tråkigt att du ska sluta blogga Josefine.

Har följt din blogg ganska länge nu,

Men visst om du inte känner för att blogga.

så kan ju ingen tvinga dig.

Ha det bra, Så kanske jag får läsa mer

om din vardag senare! Kramar /Julia

2009-10-27 | 08:41:41
Postat av: ANNA PEDERSEN

sv: tack så jättemycket :) är det bättre nu? har pillat lite i kodmallen.. det är lite jobbigt att min dator inte visar samma som t.ex min pappas dator. jag har nämligen inte världens största skärm direkt, så då blir allt nästan alltid lite knas när jag byter design ;P

2009-10-28 | 11:47:34
URL: http://naannah.blogg.se/
Postat av: ANNA PEDERSEN

sv: bra! men... jag ser faktiskt inga likheter mellan min och ellens design ;) möjligtvis bakgrunden (?) men det är ingen direkt kopia. varför kommenterade du anonymt? jag tål nog lite kritik, så det behöver du inte göra ;) om jag tycker att kritiken är för hård säger jag helt enkelt bara till :) kram!

2009-10-28 | 17:29:13
URL: http://naannah.blogg.se/
Postat av: lisa

vad synd att du inte ska blogga, fast jag kommer nog gå in på din blogg varje gång jag är inne på datorn även fast jag vet att du har tagit en paus men det kommer bara bli av vana. Jag hoppas att du fortsätter sen! (:

2009-10-29 | 09:46:04
Postat av: vicktoria

låter kul (:

hon har så sjukt gullig röst (hihih)



(förlåt för att jag svarar så sent!!)

kram

2009-10-31 | 14:21:32
URL: http://vicktoriadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0