Internet pajat

Datum: 2009-11-02 | Tid: 19:40:37

Tjosan alla söta!
Ledsen att jag inte skrivit tidigare men precis som rubriken tyder så har mitt internet pajat...
Dock är det uppfixat nu, så jag förbereder en massa roliga inlägg som lär poppa upp under kvällen!
Malin och Ellen kom just förbi och undrade om jag ville hitta på något tillsammans med dom, men jag sa nej för tyvärr mår jag inte 100% bra för tillfället, känner mig allmänt seg, trött och har ont i kroppen. Både mamma och syster har varit rejält sjuka under lovet så jag hoppas verkligen att jag inte fått samma skit som dom!
Ledsen tjejer, vi får ta det någon annan gång!
Nu ska jag ta och ladda upp lite bilder från min kära Roger, besvara kommentarer, läsa bloggar samt uppdatera min egen. Puss på er!
Jag och min snygging!

Kommentarer
Postat av: moath

Söt bild! Jag är så grymt sugen på att få en systemkamera! :D



sv: Tack (:

2009-11-02 | 19:54:44
URL: http://jagharenrosacykel.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, kanske de :P men jag som har glasögon i vanliga fall tycker bara de är konstigt att folk som inte behöver bära glasögon ska göra de för att? ja :S ja fattar inte riktigt varför dom ska göra de? xD



Jo, jag märkte de.. fattar inte va som hänt me den. Kanske ordnar till sig för jag har inte ändrat nån inställning eller nått så :)

2009-11-02 | 21:25:57
URL: http://malinholmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0