Gårdagens bilder

Datum: 2009-11-08 | Tid: 16:52:11


Jag kom ju på att jag totalt glömt bort att publicera lite bilder från gårdagen då jag och lillkusinen var på en Sing-Along-föreställning som mina kompisar medverkat i! (Det var förresten mycket trevligt och lyckat)
Tyvärr var det fotograferingsförbud under själva showen så det blev inga bilder då, men jag försökte fota lite utöver det. Dom övre bilderna är tagna på ett konditori, och sedan är det en bild på de medverkande i showen, Linnea, Linnéa och Lollo!
Hihi, Vendela var stormförtjust när hon fick träffa dom! Värsta kändisarna enligt henne ;)

L1, det är okej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-11-08 | 21:10:08
Postat av: L:et

hehe, va roligt att hon tyckte att det var bra! Är det ok att jag kopar bilden? Jag är så HIMMLA avundsjuk på att snygga bilder du kan ta!

2009-11-08 | 21:11:36
Postat av: michelle

åh gud så gott det ser ut :)

2009-11-09 | 17:46:12
URL: http://michellepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0