Dumma dator

Datum: 2009-11-14 | Tid: 16:38:28

Dumma, dumma dator! Nu har en av ''fläktarna'' pajat totalt, så hela datorn tjuter och vibrierar så fort man slår upp locket. Därför har det inte blivit några inlägg tidigare och förmodligen inga på ett tag här framöver heller, för den måste in på lagning!
Ni får stå ut helt enkelt, hihi :)

Just nu skriver jag från mormor och morfars dator, dom två är här hos mig över helgen. Mami, papi och sis är nämligen borta, men jag ska ju på lagkväll med laget ikväll så jag stannade hemma och då kom dom hit för att skämma bort mig lite!
Vi har det mycket trevligt, och jag är på lite extra bra humör för jag har precis fått en massa saker sålda från blocket! Så nu har Josefine pengar, hoho!
   Det sitter fint, för jag brände lite pengar idag då jag var på stan. Jag köpte leopardleggings, en svart tupkjol och en bh. Ska fara in till stan till veckan och köpa en paljettväst också, har sett en fin på H&M men den kostade lite väl mycket för min smak med tanke på att jag sällan lär använda den! Vill bara ha något lite festligt på nästa helgs disco.

Men nu ska jag börja göra mig iordning, tagga upp för en helkväll med basketlaget! Vi hörs allihopa, och ha tålamod med den dåliga uppdateringen. <3

Jag publicerar och besvarar kommentarer när datorn är tillbaka, ids inte göra det från mormors och morfars.

Kommentarer
Postat av: Maria svarar

Den var redigt bra! Se den så fort den kommer ut på DVD! :)

2009-11-15 | 13:46:55
URL: http://headoverheals.blogg.se/
Postat av: Neha

Det problemet tror jag också att jag haft, man kan omöjligt vänja sig vid det ljudet:S Byta är det enda man kan göra

2009-11-15 | 16:32:15
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Anonym

visa det du köpt!

2009-11-18 | 17:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0