091103

Datum: 2009-11-03 | Tid: 15:21:20

Ojojoj, vilken skoldag. Det var en ren pina att ta sig upp ur sängen imorse, min kropp kändes misshandlad, så stel och öm vad jag. Träningsvärk har jag svårt att tro att det är, så jag antar att det är förkylningen. Suck, jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu, det är träningar varenda dag och en massa jobb i skolan!
Jag vill bara pausa allt ett tag, och sova ett dygn eller två...

Jaja, jag ska inte tråka ut er med mina klagomål! Istället ska jag fundera ut något kul att blogga om medan jag gör i ordning lite mellis och sätter mig med läxorna. Senare blir det teater och jag antar att jag stupar i säng rätt tidigt ikväll. Jag är helt slut!

Kommentarer
Postat av: michelle

Gud vad fin blogg du har!!

Jättebra inlägg och otroligt vackra bilder :)

2009-11-03 | 16:10:40
URL: http://michellepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0