tandläkaren

Datum: 2009-05-06 | Tid: 17:24:23

jo, idag har jag varit hos tandläkaren för att justera tandställningen. 
Nog börjar man bli lite less på den nu - och då ska jag nästan ha den i ett år till!
Jag får väl trösta mig med att jag får snygga tänder sedan :)

Ikväll blir det till att plugga, ska kanske hjälpa mammsen att baka sedan. 
Hjälper man till är chansen nämligen stor att man får slicka ur skålen, mwhihi!
I helgen kommer släkten för att fira Johanna som fyllde år nu i helgen. 
Tyvärr kunde ju inte alla komma och gratta henne på hennes födelsedag eftersom vi precis fått hem hunden och han behövde ju få lite lugn och ro.
Det är alltså till i helgen vi ska baka, så vi måste baka mycket! Och mycket baka = mycket smet att äta upp!


Kommentarer
Postat av: annastina

hej josse jag er i grekland nu jag saknar dig so du vet det

jag har skickat mail till dig men vet inte om det var rett adress hoppas det er fint hoss er ha det bra kramat annastina <333

2009-05-06 | 17:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0