Svar på frågor ang. TTT:

Datum: 2009-05-29 | Tid: 17:25:57

Hej, nu har jag kollat upp och jag hoppas att jag har de rätta uppgifterna ang. TTT!

• Fråga: När kan man se föreställningen i Luleå?

Svar: Föreställningen kan du se nu på Lördag på Norrbottensteatern. (Tiderna är klockan 12.00 och 18.00!! Vuxna 80:- per biljett, Barn 50:-)

• Fråga: Vars kan man beställa biljetter?

Svar: Biljetterna finns att beställa på bl a Ticnet, samt på själva Norrbottensteatern!

• Fråga: Varför sjunger inte du?

Svar: Jag sjunger i showen, dock inte solo. Men på många låtar är jag med och sjunger i alla fall! Men min huvuduppgift är ju att spela teater.

• Fråga: Hur bestämde ni vem som fick huvudrollen?

•Svar: Vi har ingen specifik huvudroll, utan alla har olika personligheter vilket gör att alla står ut mer eller mindre.
Sen har ju en av tjejerna (Emmelie) trubbel med sin kompis ''Ella'' och det är deras konflikt som gör hela showen.
Så man kan väl kalla Emmelie huvudperson, men inget är bestämt - om jag säger så.

Hoppas du fick svar på dina frågor, kramar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0