Nu e jag hemma i kära norrland.

Datum: 2009-05-25 | Tid: 16:30:10

Nog har det varit underbart, men rätt skönt är det att vara tillbaka bland norrlänningarna igen.
Götet har varit kanon, trots en hel del fyllegubbar/gummor och ficktjuvar.

Jag är helt slut för tillfället så jag ska slänga mig på sängen ett tag nu. Vi får se om jag skriver något mer idag, jag ska i alla fall försöka ladda upp lite bilder. Har fotograferat rätt duktigt tycker jag, både på Liseberg, shoppingturer, basketmatcher och på hotellet. Så har jag ju bränt en massa pengar (!!) så jag ska väl visa mina fynd, samt berätta lite obehagliga saker som hänt på spårvagnen m.m
kramar till alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0