Nu börjar repen igen...

Datum: 2009-05-27 | Tid: 20:17:47

... och gissa vad jag har längtat!
Snart far Tjejer Typ Tolv ut på turné och jag kan inte göra annat än att jubla. Alla tjejer är så himla taggade och glada över chansen att få göra om showen som förra året blev succé (ja, det får man väl ändå kalla det!)
Biljetterna är släppta och jag hoppas att även du som läser och har möjlighet kommer och titta!
Även om jag skäms lite när jag säger detta har jag inte någon aning om hur mycket biljetterna kostar och vilka tider vi uppträder, men jag lovar att jag ska kolla upp det så fort som möjligt!! Ni kan ju hålla utkik här i bloggen.
Vi kommer och uppträder i städerna:
Luleå
Jokkmokk
Gällivare
Kiruna

Datum m.m har jag, men för tillfället kan jag inte hitta dom bland alla papper...
Fy skäms Josefine!
Jaja, jag skriver så fort jag vet allt, ville bara att ni skulle vara upplysta att biljetter finns att köpa!
kom och titta, ni kommer inte ångra er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0