härligt värre

Datum: 2009-05-07 | Tid: 17:28:00

vädret är verkligen kanon idag, fast det kunde gärna vara ett par grader varmare!
Jag sitter i alla fall ute på altanen och myser på, har satt på potatis så det blir käk snart.
Ikväll har jag träning, Lasse är det som ska träna! Ojojoj, det lär bli tufft ;)

Annars har det inte hänt så värst mycket, jag har varit med hunden ute i trädgården i stort sett hela eftermiddagen, förutom då vi tillsammans låg och tittade på Top Model!
Jag är hemma själv med Texas och det har gått jättebra, bortsett från något tuppjuck han fick här för någon minut sedan, hehe. Men det är väl sådant man får räkna med när man har en valp.

Nej, nu måste jag rädda mina foppatofflor innan han fullkomligt käkar upp dem!
Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0