Godmorgon!

Datum: 2009-05-30 | Tid: 08:48:56

Goooodmorgon sötnosar.
Idag hade man lite sovmorgon, härligt värre! Annars har man behövt vara på teatern halv åtta, men idag är det först halv tio vi ska samlas. Jag ska börja göra mig klar snart, har precis avslutat en god frukost med frallor och o´Boy!

Idag har vi två föreställningar igen med TTT, och om jag inte minns helt fel finns det att köpa biljetter fram till en timme före föreställning, mer info hittar ni i inlägget ''Svar på frågor ang. TTT''
Ju fler som kommer, desto roligare!

Nu ska jag göra mig klar, pussar och kramar och ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Sv: Okejj! Jag blir medlem där :P

2009-05-30 | 09:18:20
URL: http://aaaangelicas.blogg.se/
Postat av: :))

OMG !

grYmt söt bild :)

2009-05-31 | 14:41:46
Postat av: EMMMA

SÖTNOS :*

2009-05-31 | 18:59:05
URL: http://emmajohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0