Frida

Datum: 2009-05-11 | Tid: 18:26:51

Nu har nya Frida-tidningen kommit! whooho.
Ska bläddra igenom den nu som hastigast innan jag far iväg på träning. Det ska bli roligt, trots att jag är helt slut i kroppen efter en hel dag rännande på stan. Jag har dock bara köpt en sak, (bortsett från lite smågodis) nämligen ett par solglasögon! Jag har tjatat om dessa brillor ett bra tag nu, och äntligen är dom inhandlade. Kanske inte världens snyggaste, men dom är så otroligt bekväma! Jag visste inte att solglasögon kunde vara sköna att ha på sig, men dom där var som gjorda för mitt ansikte, hehe. Tyvärr råkare jag tappa dom i golvet strax efter att jag köpt dom så att ena glaset ploppade ur, sjukt klantig som jag är! Jag åtgärdade ändå det rätt snabbt, och vi får hoppas att min superlagning håller! (Och nej, jag går inte omkring med tejp runt glasögonen!)

Vad ska ni göra ikväll då? Kramar.

Kommentarer
Postat av: Jen

Sv: Lungt sötis ;)



Hehe visst är dom.



Idag är det bara plugg babe själv då?

2009-05-11 | 18:33:32
URL: http://thisisjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0