ännu mer Göteborg...

Datum: 2009-05-26 | Tid: 20:39:34

Ja, nu när jag ändå är i farten så kan jag ju passa på att skriva det allra viktigaste kring min gbg-upplevelse så ska ni få slippa mitt tjat om det sedan! (Jag kan ju inte lova någonting men...)

Allt har ju varit kanon, maten har varit super, vi har ätit ute väldigt mycket. 
Hotellet har också varit kanon, jättefräsht och fint. Jag delade rum med Johanna och Amanda, härliga tjejor det där... Jag och Johanna sov i dubbelsängen medan Amanda snarkade på i bäddsoffan.
Matcher har vi spelat, i stort sett varje dag. Höken blå gick det väldigt bra för i grundspelet, (mitt lag) vi vann alla dom matcherna vilket tog oss direkt till kvarten.
Där förlorade vi dessvärre rätt stort och var med den förlusten ute. Rätt surt.
Lag gul gick det lite sämre för i grundspelet, jag tror att dom förlorade alla sina matcher. Men dom tog sig ändå till B-slutspel och till kvarten.

Nog om matcherna.
På spårvagnen hände det också lite otäcka saker, det kom in en drogad och full man som satte sig bredvid en tjej i laget för att sedan börja sluddra och slå på hennes boll som hon hade i famnen. Han började även dra med handen i håret på en annan tjej i laget (som satt framför) men som tur var hoppade han av en station senare.
Jag orkar inte gå in på detaljer men det var riktigt obehagligt.

Sen så har en av tjejerna blivit av med sin plånbok - men förutom DET har allt varit bra!

Nu ids jag inte skriva mer om göteborg, punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0