anledning att skryta?

Datum: 2009-05-05 | Tid: 17:05:10

Som jag skrev igår har jag ska ha utvecklingssamtal och få reda på mina skriftliga omdömen - vilket jag var lite nervös över! Nu har jag fått reda på dem, och man kan väl säga att jag har en anledning att skryta, även om jag inte gör det ;)
I hög grad i alla ämen!
(i hög grad är alltså det högsta man kan få) Jag fick även höra att jag är en glad och sprudlande tjej som är initsiativrik och ambitiös. Det kändes jäkligt bra att höra det!!

(Svenska som andraspråk och hemkunskap har vi inte haft, så därför bedömdes inte det)

Kommentarer
Postat av: Adina

STORT GRATTIS JOSSAN! Helt grymma betyg! Fortsätt kämpa så kommer du kunna bli vad du vill! :DÅ lycka till med vovvsingen

2009-05-06 | 08:15:32
Postat av: sabina

det såg riktigt bra ut :)

2009-05-09 | 14:34:57
URL: http://chahina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0