090528

Datum: 2009-05-28 | Tid: 17:37:27

Hej bejjbs.
Hur är läget?
Själv är det riktigt mysigt, ligger lite halvslö på soffan och skriver. Jag är helt slut efter en full dag på teatern, speciellt efter premiären och allt. Allt har i alla fall funkat jättebra, ingenting gick riktigt dåligt på föreställningen, men lite småsaker hade vi kunnat bättra. Sedan hände lite saker som vi inte kunde göra något åt, som att en mick började hacka, eller att bandet spelade lite fel på någon låt.
Vi har då haft en sjuhelsikes massa skoj och att vi kommer få göra detsamma imorgon igen gör ju inte saken sämre!
Ni får även hålla utkik i tidningen NorrbottensKuriren imorgon/övermorgon då vissa från TTT (bland annat jag) blev intervjuade.

Nu ska jag ta mig en långdusch och få ut allt joxx som jag har i mitt hår, och efter det ska jag sätta på någon riktigt bra film och mysa. Funderar även på vad jag ska äta till middag... Förstaalternativet är soppa eftersom den står färdig och klar på spisen. Josefine är lite lat idag nämligen, (som alla andra dagar) så det blir nog till att äta det! :)

pussar och kramar.

Kommentarer
Postat av: EMMMA

SÖTNOS :)<3

2009-05-31 | 19:00:41
URL: http://emmajohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0