090330

Datum: 2009-03-30 | Tid: 13:18:30

jag hatar att vara sjuk!
Det är ju fruktansvärt tråkigt alltså, 
att bara sitta hemma och glo på tvn.
Jag brukar alltid bli rastlös, 
sitta och stampa med fötterna i golvet.
Så jag fick sysselsätta mig helt enkelt.
Jag har pluggat lite grann, tro det eller ej!
Vi hade egentligen matteprov idag så jag kanske hade behövt gå till skolan men jag gör provet imorgon istället så det är ingen fara i guess.
Jag pluggade lite grann inför det iaf, sen har jag läst på om hundar, 
pysslat med albumet och så.

när jag tyckte att jag gjort det klart
fixade jag mig en ansiktsmask och ett fotbad och skämde bort mig lite grann.
Bara för att jag tycker så synd om mig som är sjuk.   ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0