sommarn 09

Datum: 2009-06-07 | Tid: 17:45:17

alltså, nu sitter jag är som en dönick framför datorn och försöker komma på något vettigt att blogga om...
Utan resultat såklart.

Det enda jag kan fokusera på är SOMMAREN!
Vad sjutton, 5 dagar så är den här. (Även om man inte kan tro det på väderleken, det är ju typ fyra plusgrader ute -___-)
Men jag menar, jag längtar så utihelvete!! 
Mitt motto att leva upp till den här sommaren är att ta mig tid att göra saker och ting, att inte stressa iväg allt.
Jag ska alltid se till att jag mår bra. Ta mig tid att tända ett par ljus om jag känner för det, gå runt en hel dag i pyjamas eller cykla iväg och köpa jordgubbar, bara för att.
Liksom, bara njuta dagarna i ända, fånga vad dagen erbjuder.

Jag ska må bra den här sommaren.
Det har jag bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0