Solig dag ute i stugan

Datum: 2009-06-24 | Tid: 11:40:08

Åh, vädret är så underbart härligt och jag sitter ute på terassen och njuuuuuter!
Detta är verkligen livet, bara ta det lugnt dagarna i ända utan stress och måsten.
Sommar är det bästa jag vet!

Ja, jag måste väl passa på att be om ursäkt för att jag inte bloggade igårkväll men jag gjorde så mycket annat att jag helt enkelt glömde bort! Var ju tvungen att titta på fotbollen såklart, och efter det blev jag så sugen på att fotografera att jag både glömde tid och rum, hehe...
Men här är jag nu och skriver i vilket fall som helst! Försöker även ladda upp lite bilder som jag fotade igår, för vissa blev jag riktigt nöjd med - trots att jag bara har en vanlig kamera och är en riktig amatör, höh.

Jag gillar att fota mycket i naturen så jag sprang runt här på tomten och fick bilder på både blommor och blad, samt en hel del fina bilder nere vid bryggan.... De kommer strax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0