Sjuk men glad

Datum: 2009-06-21 | Tid: 19:48:13

Åh, vilken rolig midsommar jag har haft!!
Vi har umgåtts hela släkten, åkt båt, spelat kubb och haft det jättemysigt tillsammans.
Dock har jag gått och blivit rejält förkyld och har feber, vilket inte är lika mysigt.

Menmen, Treo har blivit min drog, så jag överlever!
Och så har min gulliga mamma farit och hyrt en massa filmer som jag ska frossa i imorgon!
Det ska jag förresten göra redan nu, ska förmodligen se filmen Australia då jag har hört att den ska vara jättebra!
Kramar till er alla, så hörs vi imorgon! (då ska jag även ladda upp en massa bilder från helgen)
Sju sorters blommor... Vem jag drömde om förblir min egna lilla hemlighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0