Ny bloggdesign!!

Datum: 2009-06-17 | Tid: 18:29:17

Ahmen, visst har jag en dösnygg bloggdesign!?
Maria (http://headoverheals.blogg.se/) har verkligen lagt ner ett superjobb på den, och jag tycker verkligen att den är jättesnygg. Den är typisk mig, så för att vara en som inte känner mig alls har hon lyckats riktigt bra!
Dock vet jag att headern är jätteliten, och det ska den naturligtvis inte vara. Det är lite komplicerat att förklara vad problemet är men jag har bett henne om att maila mig headern i ett större format, vilket jag hoppas hon gör ganska snart :)

Annars är allt super, vi har varit på den där talangjakten idag, och vi var hur fräna som helst.
Även om vi inte fick köra Always ultra-versonen av Härligt Härligt utan var tvungna att köra med orginal-texten gjorde vi ett jättebra framträdande enligt mig. Vi spelade killar (eftersom texten är typiskt pojkaktig, t ex jag fick följa HENNE hem)
och våran outfit säger ju allt!
dom har filmat hela framträdandet så jag återkommer med en länk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh vad snygg blogdesign! vill också ha en ny :(

hihihhi, kol bild förresten.

2009-06-17 | 18:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0