nollnionollsextjugofyra

Datum: 2009-06-24 | Tid: 16:57:58

Ah, då var man inne i stugan för att svalka sig lite grann, jag flyr undan solens strålar eftersom jag bränt mig på axlarna, hehe.
Jag är väl inte personen som ligger och steker på dagarna då jag tycker det är tråkigt, varmt och svettigt. Men trots det hamnade jag i solstolen med en bok och rätt var det var hade det passerat två timmar.
- Ajajaj, sa mina oinsmorda axlar då.
Har även tagit ett dopp i havet, kallt som tusan men det vare då värt. Om jag erkänner är jag lite av en badkruka, hur trist det än låter! Jag älskar att bada utomland, men svensk sommar säger väl sig självt. Jag menar, även om det lockar så tycker jag inte det är skönt att bada när det bara är +15C i vattnet. Punkt slut.

jag tror att Josefine har fått sig lite solsting... Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0