jordgubbssugen

Datum: 2009-06-16 | Tid: 15:34:53

Jag kom just hem efter en långpromenad med Texas.
Om man nu kan kalla det för långpromenad, egentligen tar den där streckan ungefär 10 minuter dit och lika många minuter tillbaka, men med en hund som ska stanna och kissa, nosa och dricka ur vattenpölar tar det ungefär den tredubbla tiden.
Vi gick i alla fall till Coop där jag pantade in lite flaskor och tjänade 20 spänn, whoho.
Och utanför Coop sålde dom jordgubbar, perfekt tänkte jag! Då kunde jag köpa en låda och smaska i mig!
Men nej, gud är inte på min sida idag, för då visar det sig att  jordgubbarna kostar 25 kronor per låda. Jag fick helt enkelt lunka hem utan de där röda små sötsakerna...
Snyft.
Jordgubbar + sommar = underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0