Dagen...

Datum: 2009-06-30 | Tid: 18:20:31

... har varit hur härlig som helst.
Jag fick mig en riktig sovmorgon, eftersom jag var snudd på att försova mig till tandläkaren (dock skrev jag inte om det i mitt förra inlägg)
Sen när jag väl kom till tandläkaren så fick jag höra att allt rullade på så bra med tandställningen att jag slapp spänna åt den!  Wiiiiho!

Linnea ringde och undrade om hon kunde följa med mig och Sara på stranden, och det var självklart att hon kunde!
Vi solade, spelade badminton (som vi för övrigt var helt värdelösa på) och badade! Fikade gjorde vi också, bullar, kubbar och saft, mums.
Sen drog vi hem till mig, och jag var tvungen att gå ut med Texas, så vi tog oss en promenad till Statiol där vi köpte glass!
När vi kom tillbaka var Sara tvungen att fara hem, och jag och Linnea fortsatte med vad vi nu gjorde.
Trevligt hade vi i alla fall!
hahaha, världens vackraste bild. Jag råkade trampa rakt ner i ett hål, så mitt face var väl inte det finaste. Pröva själv att promenera runt i blålera, huvva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0