Bad på stranden

Datum: 2009-06-29 | Tid: 18:03:39

När jag och Sara yrat runt på stan i ett par timmar var vi båda sugna på ett dopp i havet, så vi packade ihop våra saker och drog iväg till stranden. Det var jättemysigt, och varmt i vattnet!
Vi ska tillbaka dit imorgon igen, och då ska vi även ha med badminton-rackets och så ska vi baka och ta med fika!
Mysigt värre, eller hur? 
Haha, bilden är ju hur ful som helst, men jag måste ju ha något bevis på att vi över huvudtaget har varit där!

I vilket fall som helst, hoppas ni har haft en jättefin dag i solen! 

(Som ni vet så blir uppdateringen lite halvdålig eftersom jag är borta dagarna i ända, men jag bloggar när jag hinner helt enkelt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0