090616

Datum: 2009-06-16 | Tid: 10:49:41

Ja, då sitter man vid datorn igen. Det är ju bara det att vädret är så förb***** dåligt! 
Det är mulet och det blåser och duggregnar ute.
Inte trevligt alls.

Idag ska jag rensa ur min garderob, det är den (och jag) i stort behov av. Ska ta hand om alla kläder som är för små/vinterkläder och rumstera i garderoben lite grann. (För tillfället hittar man ingenting där inne, det är kaos!)
Jag måste även tillsammans med AT och Malin jobba stenhårt inför talangjakten, för vid det här laget har vi inte kommit särskilt långt. Vi har inga direkta danssteg klara, vi har inte bestämt någonting när det gäller kläder, och så sjunger vi fel på vissa ställen. Har jag berättat vilken låt det är vi ska sjunga? Nä, jag tror inte det... Jag ska skriva ett inlägg nu strax efter detta och berätta lite närmare om talangjakten, vad man vinner osv.

Kommentarer
Postat av: fanny

var är "talangjakten" man vill ju komma och kolla :) <3

2009-06-16 | 10:59:52
URL: http://fffany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0