090607

Datum: 2009-06-07 | Tid: 17:27:32

Helgen har varit otroligt skön!
Det har varit väldigt mycket läsa! (jag är mitt inne i denna bok)

[ Handlar om f.d popstjärnan Heather som numera jobbar på ett elevhem när ett dödsfall inträffar nere i hisschaktet. En flicka har av ett olycksfall dött när hon ska ha ''hissurfat''
Men Heather tror att det rör sig om mord och inte olycka, och hon bestämmer att ta saken i egna händer...
Boken är väl helt okej, själva handlingen gör att jag läser boken, men författaren har varit lite för tydlig när hon skrev, den blir snudd på tråkig ibland.]

Sen så har jag ju tittat på fotbollen, Sverige - Danmark.
Trots att vi såg ut såhär hela kvällen...

...förlorade Sverige och helt plötsligt sjönk denna outfit, och jag och pappa kände oss rätt töntiga där vi satt.

Myst med hunden har jag självklart också gjort, samt tagit egobilder på mig själv...

hrrm...

Det var min helg det, vad har ni gjort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0