Twitter

Datum: 2009-07-14 | Tid: 13:17:20

Ja, twitter har ju blivit jäkligt populärt, så jag tänkte att jag skulle pröva! Dock fungerar det ej, så jag e rätt så sur nu :(
Vet inte vad problemet är, om jag har gjort något fel eller så, men jag har följt instruktionerna! Det är när jag kommer till sista grejen innan man ''skapar kontot'' som det tjorvar, och jag kan inte se de två tecken som man måste fylla i.
Om ni är medlem på twitter, kommer ni ihåg om det stod några ord/tecken där när ni blev medlemmar?

Kanske är det bara min dator som laggar så att jag inte kan se, eller så är det något fel på sidan. Trist i vilket fall som helst, för twitter verkar vara riktigt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0