Talangjakt

Datum: 2009-07-29 | Tid: 19:50:57

Jag har fått några frågor ang. talangjakten så jag hade tänk besvara dom nu!

Vilka uppträder?
- Totalt är det 11 stycken deltagare, samt tre stycken ''programledare'' och ett liveband! Jag själv uppträder tillsammans med mina goda vänner Annastina och Malin!

vad ska ni göra för något, och vilken tid är det? :)
- Vi ska göra ett helgrymt nummer med dans och sång, lite schyssta moves och så, hehe ;)
Tid och plats är: 12.00 i Stadsparken, Luleå
Hoppas ni kommer och kikar för alla är grymt duktiga!

Vilket pris är det?
- Priset är, som jag och mina tjejer först inte visste om, en cykel. Kanske lite av en besvikelse, men den är till ett värde av 6000;- så vi kan väl köpa en tre-tandem-cykel om vi vinner, haha.

Önska oss lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0