Nytt rum

Datum: 2009-07-07 | Tid: 13:47:47

Yippie, äntligen ska jag få flytta ut ur mitt lilla råtthål till rum!
Eller ja, egentligen ska jag flytta ut ur rummet förrän till vintern, men bara tanken på att jag ska få ett större rum känns betryggande och hjälper mig att överleva dessa månader som återstår!
Detta rum ska jag få flytta ut till:
Jag menar det, detta rum är gigantiskt jämfört med vart jag bor just nu... :
Självklart ska vi fixa till rummet så att det blir mysigare och passar till en tonåring, men jag gillar ändå stuket som är i rummet just nu! :)
Vill bara att det ska kännas lite varmare så vi väl fixa lite färg och så! Det blir jättebra tror jag.
Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0