Naglar, Före - Efter

Datum: 2009-07-25 | Tid: 19:04:02

Egentligen vill jag inte lägga ut någon före-bild för mina naglar var verkligen ingen vacker syn... 
Menmen, ni måste ju kunna jämföra så här kommer före-bilden!
Alla är olika långa, ojämna och med rester av gamla nagellack kvarsittande. Huvva!
Detta däremot - det kallar jag naglar. Som sagt är detta första gången jag använder mig av fransk manikyr men trots det är jag rätt nöjd med vad jag åstakommit, även om det vart lite ojämt. Man kan ju inte alltid vara en perfektionist!
Detta är verkligen något att rekommendera, för man får naturligt (nästan) snygga naglar till ett pangpris!
Love it!

Kommentarer
Postat av: JULIA - fashionbyjulia

Fina de blev! :) Gillar också fransk manikyr väldigt mycket

2009-07-25 | 21:15:56
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/
Postat av: Tilde

Fransk manikyr är riktigt snyggt men jag är mer för "synligare" naglar (i lite mer starka färger). Dock hade min faster riktigt fina naglar, fransk manikyr fast i stället för vitt på tipparna så var det olika pastellfärger, lovely! :)



Jag vet att jag kommenterar så mycket att din blogg får drakkoppor, men det får du leva med.

2009-07-25 | 22:51:20
URL: http://tilderistin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0