Jag känner mig levande

Datum: 2009-07-17 | Tid: 20:49:09

Sitter och lyssnar på några av de mest fantastiska låtarna någonsin, däribland Damien Rice, Kings of leon och andra människor/grupper som vet hur dom ska göra för att få mig att rysa.
Nu ska jag luta mig tillbaka och lyssna på dessa låtar, och sedan vet jag inte... Jag smälter när jag lyssnar helt enkelt, det finns få gånger jag känner mig riktigt levande och då ingår musiken.
Jag kan banne mig inte leva utan musik, världen vore ett helvete då.

Jag kan inte sjunga och jag kan inte spela något instrument. 
Men jag kan lyssna, och det räcker gott och väl.

Godkväll.

Sista påminnelsen för idag:
 Ställ nu för tusan ännu fler frågor i min frågestund, den håller ju på fram till imorgonbitti!
http://jwestmans.blogg.se/2009/july/fragestund.html
Imorgon kommer jag besvara de kommentarer jag tycker är lämpliga att svara på, kanske din fråga är en av dom! Håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0