Hindersön

Datum: 2009-07-19 | Tid: 19:13:11

Min familj och min vän Lovisa samt hennes familj ska tillsammans fara till Hindersön nu på tisdag på en liten mini-semester, mest för att komma bort en stund. Det ska bli ett par härliga dagar med (förhoppningsvis) bra väder, en massa bad, god mat och härligt sällskap.
För er som inte vet är Hindersön en jättemysig liten ö som mest är bebodd av fiskare.
Ska jag vara ärlig så vet jag inte så jättemycket om ön i sig, mer än att det finns stugor att hyra där ;)
På vintrarna brukar vi köra dit med skoter och äta vofflor!

Kommentarer
Postat av: JULIA - fashionbyjulia

Svar: Tack! Ja, jag har gjort designen själv, har du gjort din? :-)

2009-07-19 | 19:16:04
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0