Godmorgon alla glada!

Datum: 2009-07-12 | Tid: 11:21:55

Humöret är på topp idag, dels efter en superkul kväll/natt, samt att Texas uppfödare kommer ända från norge hit till våran stuga för att se att allt är bra med honom och oss!
Mammas brorsa ska också ut hit och kika idag, så det blir fullt hus, hehe.
(Ingen aning hur jag ska orka, det blev inte många timmars sömn inatt)

Jag bytte ut finkläderna på kvällen mot ett par jeans, en bylsig tröja, converses och pappas vinterjacka! Haha, det började bli kallt där vid ett-tiden och myggen började äta upp oss då, så då kröp jag in i jackan! (måste lägga ut en bild någon gång och visa hur himla stor den är!) Det var riktigt varmt och mysigt!

Det var även folk som åkte vattenskidor, tog nattdopp och så hade vi allsång uppe på altanen, käkade korv och pratade skit.
Vi hade det jätteroligt med andra ord!

Nu ska jag läsa lite bloggar, surfa runt och sedan börja göra mig iordning. Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Maria svarar

Längst ner i menyn, under alla länkar och bloggsajter och allt!

2009-07-12 | 11:31:06
URL: http://headoverheals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0