Frågor och svar

Datum: 2009-07-18 | Tid: 12:25:34

Vad är det som driver dig att blogga?
Svar: Först och främst alla underbara läsare såklart, men känslan att skriva någonting och veta att folk faktiskt läser och uppskattar vad jag har att säga är väldigt häftigt, och det taggar mig sjukt mycket att fortsätta! Att jag älskar att skriva är ju bara ett plus.

Vem har gjort din bloggdesign? 
Svar: En jättesnäll tjej vars namn är Maria, hennes blogg finns under länkar! Hon har hjälpt mig massor med min bloggdesign, men sen har jag ändrat lite i efterhand allt eftersom tiden går :)

Hur fixar du till ditt hår? Det är så fint i din header!
Svar: Tack så jättemycket! Ja, egentligen gör jag inte särskilt mycket med mitt hår, jag har naturliga lockar och ibland låter jag dom vara, eller så plattar jag håret. Sen brukar jag tova upp det vid hårbotten, spraya och stoppa dit ett hårband!

Hur gammal är du? :)
Svar: Jag är ynka tolv år, hehe. Dock säger alla att jag är mogen för min ålder, tack och lov. Fyller tretton i augusti!

Vad är du mest nöjd med hos dig själv, och vad är du mest missnöjd med?
Svar: Jag vet inte riktigt om du syftar på utséende eller personlighet där, men när det gäller min personlighet är jag mest nöjd med över min humor och att jag är glad och sprallig! Mest missnöjd måste vara att jag är lite svartsjuk av mig, hehe...

Hur snygg tycker du att du är på en skala från 1-10?
Svar: Oj, den var svår... Alla är ju snygga på olika sätt, egentligen tycker jag inte om ordet snygg. En vanlig dag utan smink en 6-7, om jag har en väldigt bra dag en 9-10! 

Hur mår du idag?
Svar: Jag mår alldeles utmärkt, lite extra glad idag för min farbror och hans fru ska fira deras giftemål här ute i stugan idag! 40 pers kommer och det kommer nog bli värsta draget!

Jag ber om ursäkt att det tog så länge innan jag svarade på frågorna, hade ju lovat att göra det direkt efter frukosten, men internet lade av och jag hade stora problem att få igång det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0